Sjukt rolig träning!

Imorse gick simningen väldigt bra! Jag kunde trycka på, tekniken satt väldigt bra och jag fick mycket gjort. Det var kul att simma!:-D

Sen har dagen bestått av PT- gym träning samt föreläsning om själva PT yrket,

Avslutade dagen med ett sjukt roligt handbollspass!
Började med 45 stenhård Fys och sen handboll med fokus på rörelse utan boll. Vi låg och nötte 3 mot 3 i säkert 60 minuter men det va sjukt kul för dom verktygen vi fick för att lösa uppgiften var roliga och funkade riktigt bra! Kul!!:D

Jag vill i detta inlägg också slå ett slag för en artikel som en i min klass skrivit! Ni hittar den här:
http://www.motivation.se/halsa/kost/va-far-man-ata-potatis

Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0