Veckans sista dag

Idag jobbade jag som vanligt med bollskolan. Gick inte alls speciellt bra idag... Alla tre grupper var okoncentrerade och flamsiga... Vet inte om det beror på mig... Jag tyckte jag var väl förberedd och så där men det måste ju nästan va mig när alla tre grupper va så;-)
Efte det åkte jag tillbaka till lillan. Åt lunch ute i solen och bara chillat med tjejerna, och Alexi som kom nu på kvällen.
Hann med 2 mil på motionscyckeln+ rehab i gymmet också. Det var skönt!:-D
Så nu ligger jag i sängen, inte speciellt trött men kände att kroppen behöver det så att jag inte drar på mig feber eller halsont nu när jag blivit så förkyld.
Imorgon börjar vattengympa utbildningen så hinner inte med morgonträning, eller hinner gör jag men vill inte gå/ springa själv och gymmet öppnar inte förrän 06.30... Vi måste åka 07.30. 
Så det får räcka med den träning vi får under utbildningen.
Men nu ska jag läsa lite bok innan jag släcker:-)



Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0