Bollskola- SM final!

Idag var det sista gången med bollskolan. Tråkigt men skönt på samma gång. Det är ju inte det roligaste jag gjort som tränare, framförallt inte att ha 3 grupper efter varandra... Men dom är samtidigt väldigt söta och fulla av energi! Jag är ganska säker på att jag nästa säsong kommer få ha P07 igen då dom behöver det och dom har ingen annan tränare. F06 och F07 tror jag att jag kommer släppa nu men vi får se, jag kanske får ta F06 igen då dom inte har någon tränare;-)
Sen vid 14.30 spelade Skuru IK damer en avgörande semi i slutspelet mot Lugi. Den dom förlorat två år i rad men idag vann dom! På hemmaplan med typ 3 bollar eller nåt!:-D hur kul som helst! Jag är super glad för deras skull för jag tycker verkligen att dom förtjänar det! Så mycket tid och kraft som dom lägger ner på handbollen, och så mycket som dom offrar för handbollen så är dom värda det! Dessutom är det flera stycken av det "ordinarie" lag som kommer lämna inför nästa säsong för klubbyte och lite annat så väldigt kul för dom att dom får avsluta med en SM final! Helt sjukt faktiskt!:-D
Annars idag har jag tränat för första gången sen i tisdagar, jag var med på Amandas BodyBalance vilket var riktigt kul! Jag har börjat gilla sådan träning;-)
Men nu har jag varit uppe alldeles för länge;-) nu måste jag sova!












Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0