Farsta

Syrran hade träning i Alby så följde med ner för att testa lite löpning. ryggen är värre idag men ville testa! 
Löpningen gick inget vidare:-( gjorde ont och såg ut som en kätting:-/ tog mig runt 4 km och nu har smärtan gått över från huggande till molande. Vet inte om det är positivt eller inte för nu kan jag röra mig något bättre men istället så har jag konstant ont... Och molande brukar innebära att det är diskarna och kotan som bråkar:-( men, man ska inte ta ut något i förväg!

Nu ska jag och syrran åka till Farsta med pappa och Farmor och fika lite. Och medan jag väntade på henne så lekte jag lite med kameran;-)






Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0