I am back!

Idag snörade jag äntligen på mig skorna för ett handbollspass med Nacka! Länge sen sist så glädjen (och nervositeten) var stor:-) Det gick toppen! Det var tufft, svettigt och riktigt kul!:-D precis som det ska vara! Jag och bollen blev ett igen:-D 
Annars idag har jag haft en underbar dag! Box 2 lektioner där en lektion var ute i det alldeles perfekta vädret! Spenderade eftermiddagen med solhäng i gräset med alla underbara människor och en fotboll;-) börjar få lite kontroll på fötterna nu också (Y)
En helt underbar och fantastisk dag! Älskar livet just nu:-)






Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0