Lillisyran

Vilken dag/ kväll det har varit idag!:-D 

Vi startade dagen 10.00 med champagne frukost nere vid bryggan. Super mysigt då det redan då var strålande sol och sjukt varmt!

Sen hade vi Lillisyran vilket innebar en brännbollstunering där vi var uppdelade i olika lag och varje lag skulle klä ut sig. Vi var nördar. Dom andra lagen var rockare, vita laget och kön- laget (dom klädde ut sig till motsatta könet). Det var super kul! Trotts att mitt lag förlorade alla matcher i brännbollen var det super kul!:-D
Efter brännbollen gick vi till elevbyn där vi grillade oss lite lunch (kl 16...) som bestod av korv. Sen chillade vi och bara umgicks. Spelade lite Beach volleyboll, fotboll och kubb. Sen vid typ 20.00 var det dags för middag, grillad hamburgare. Efter det drog festen igång på riktigt! Musiken höjdes och dansen satte fart. Jag är riktigt dålig på att dansa men kul är det!:-D

On top of this så är Matilda tillbaka på skolan. Hon kom idag:-) hur kul som helst att få träffa henne! Jag har längtat;-) två veckor utan henne har varit för mycket. Så undra hur det ska gå när vi slutar skolan...

Hur som helst så har jag haft en helt underbar och fantastisk dag! Det här är varför jag älskar Lillsved! Alla underbara människor som förgyller mitt liv:-D

Men nu är jag nerbäddad i sängen och redo att sova! Rummet är 25 grader och jag svettas ihjäl men måste sova för klockan ringer 06.15 imorgon för jag ska åka med Matilda som ska tävla:-) 
Godnatt!





























Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0