Lillsved Idrottsgala

Idag hade vi Idrottsgala med skolan. Hur kul och underbart som helst!
Vi åt middag i hallen med bordsplacering och allt. Precis som den riktiga idrottsgalan. Vi hade massor av priser som delades ut! Allt från kvinnliga/ manliga idrottaren till skolans vinnarskalle. Jag var en av dom nominerade till årets vinnarskalle. Som tur var vann jag inte för den kategorin vill man inte ha;-)
Annars var jag inte nominerad eller vann något av dom andra priserna. Det är så många fina personer här på skolan som är så engagerade för att få allt att funka och för att alla ska må bra. Och då jag haft så mycket annat för mig så har jag tyvärr inte haft tid att engagera mig så som alla andra. 
Idrottsgalan var jätte rolig! Fina människor, god mat och trevliga upplevelser! Alla var så fint uppklädda och allt! Underbart:-D
Nu sitter vi i RV och chillar i soffan och myser, bra avslut på en fantastisk eftermiddag/ kväll:-D













Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0