Ny kunskap!

Idag startade ju jag dagen med att följa med Matilda på hennes tävling:-) tyvärr ramlade hennes simglasögon av i starten så hon fick inte alls en bra tid:-( sånt som händer och det var riktigt kul att få vara med om en simtävling!
Sen åkte vi till Knivsta för att kolla när Stefan körde SM i duathlon. Han sprang 10 km, Cykel 40 km och löpning 5 km. Dessutom i varvbana vilket var kul för oss i publiken. Löpvarvet var 2.5 km och cyckelvarvet 1 mil, Stefan kom 8:A, sjukt bra!:-D Det var jätte kul att få se honom in action och att det gick så bra! Så har fått ny kunskap om två nya idrotter idag! 
Sen på eftermiddag/ kvällen har det blivit lite plugg inför tentan imorgon, film med Matilda och nu är det spelkväll i RV. Super mys! Och en perfekt dag!:-D

Däremot slutade den väldigt tråkigt:-( min frisör hörde av sig och sa att det inte blir något löshår imorgon:-( hon har tagit sig en funderare och tycker att mitt hår är för tjockt:-( jätte tråkigt och jag är jätte besviken:-( hade verkligen sett fram emot att få långt hår. Men sånt är livet. Får se det från den ljusa sidan att jag sparar 4500kr...
Men nu ska jag göra mig redo för sängen:-) bilder från gårdagen och idag!







































Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0