Sandras dans show!

Det var jätte kul att titta på Sandras dans show igår! Hon var jätte duktig!:-D

Temat var Harry Potter och det vara allt från grupper med 4-5 åringar till en grupp med 30+! Massa olika danser och uppträdande.
Efter showen var tanken att jag skulle åkt hem till Sofie men det blev för sent så jag stannade hemma istället. Tråkigt men det kommer fler kvällar jag kan umgås med folk:-)

Nu sitter jag bussen in mot stan för att träffa upp massor av folk från skolan och kolla på våra kompisar som springer Stockholm Maraton! Det är 5-6 st från skolan som ska springa om jag minns rätt. Heja dom!

Har hunnit med simning också imorse innan frukost! Så nu är jag redo att heja som aldrig förr haha;-)
P.s på bilden ser min baddräkt blå ut- den är lilla!












Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0