En hektisk vecka!

Den här veckan är det mycket att göra och inte många timmar som inte är planerade! Så tänkte att jag startar veckan med simning:-)
Annars har helgen varit bra! Träffade pappa i lördags och firade honom och Sandra med släkten, Igår pluggade jag och förberedde en "föreläsning" jag ska ha på mitt gamla gymnasium imorgon, jag ska prata om min väg efter gymnasiet och varför jag lever som jag gör typ haha:-) har ju såklart tränat en del i helgen också och igår var en väldigt bra träningsdag! Började dagen med löpning, 3.5 km på 22 min med mycket mindre smärta än vanligt:-) jätte skönt! På kvällen blev det 1 mil på cyckeln och biceps+triceps:-)



Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0