Herrarna lyckades vinna

Hann inte med speciellt mycket plugg idag... Box krånglade så kom inte åt uppgiften och har inte fixat boken än... Annars har jag hunnit med två träningspass, en snabbis i stan, promenader med ayla, varit hos min massör och tittat på herrarna.
Herrarna möte Karlskrona idag i Tyresöhallen, serieledarna! Dom gjorde en kanonmatch med snabbt spel, grymt bra målvaktsspel och helt ok försvarsspel:-) dom vann (!!!) med 31-22 eller nåt sånt! Helt otroligt!:-D det bevisar att allt kan hända!:-D
Hos Ronnie (min massör) idag så satte han nålar som vanligt men trotts att det gjorde riktigt ont så var det riktigt skönt! Jag har nämligen haft sådan intensiv smärta igår och idag att jag mått illa men när han satte nålarna så var det som att något släppte i mig och jag kunde andas ut, coolt! Han tejpade igen och så satte han något som heter Painmaster, en liten produkt som skickar små stötvågor in i mitt skadecentrum. Detta ska då stimulera bland annat ATP och proteintillverkling som ska hjälpa kroppen att kämpa mot skadan och smärtan, coolt tycker jag!:D dock blinkar den som syns genom kläderna haha! Folk kommer tro att jag är en robot!
Så inatt ska den sitta på och det betyder ingen spikmatta. Ska bli intressant att se om jag kan somna utan den eller om jag får för ont. Jag hoppas på det förstnämnda! Sov gott!






Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0