12 years a slave

Då varken jag eller mamma har handboll eller något annat efter jobb/ skola på torsdagar så passade vi på att bara ta det lugnt idag:-) lite plugg hann jag med pclså(Y). Vi köpte hem sallad från kaktus Pizzeria och sen tog vi en kvällsmacka och te medan vi såg på filmen 12 years a slave. En hemsk men riktigt bra film måste jag säga! Orkar inte skiva så mycket om den men den var definitivt sevärd!:-)
Annars idag har jag hunnit med ett simpass och ett riktigt hårt gympass som jag hoppas känns i kroppen imorgon!
Det kom en städerska till oss imorse vid 07.30 så var tvungen att åka hemifrån då. Därför hann jag ner till simhallen, till mammas jobb för frukost, till skolan för styrka och sedan lektion:-) måste säga att städaren gjort ett FANTASISKT jobb! Jag är imponerad och glad!:-D
Nu ska jag sova, klockan ringer 07.00 imorgon för lite Flow!:-)



Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0