En bra kväll!

Det va roligt och trevligt att träffa tjejerna igen! Mycket skratt blev det!:-D Jag tycker att det är så roligt när man träffas någon gång ibland och det känns som att man aldrig har varit ifrån varandra! Visst, vi har valt olika vägar i livet och strävar efter olika saker. Men det har vi alltid gjort, det är det som gör att vi gillar att umgås tror jag:-) det var i vilket fall som helst super mysigt! Kul att få veta hur det går för alla och hur alla mår!
Vi åt på tapas Sthlm, en mysig liten restaurang på Fridhemsplan. När vi var klara så röstade jag för att gå de dryga 2 km till TC men blev nedröstad;-) så jag klev av bussen drygt 2.5 km innan min hållplats och gick den biten istället:) jag tycker det är mysigt att gå på kvällarna när man varit ute och ätit gott, kroppen behöver typ det;-)
Blev i alla fall en tidig kväll och nu är jag redo att ta mig ut på lite löpning eller PW, vi får se vad kroppen känner för:-) LETS GO!



Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0