Amazing Race

Förutom att dagen startade stressigt då jag blev sen ner i vattnet och bara hann simma 15 min innan jag behövde skynda till bussen så har dagen varit väldigt rolig!:-D
Skoldagen har innehållit 90 min idrott där vi jobbade med gymnastik, hopp, stabilitet och handstående stod på schemat. Kunde vara med på det mesta så det var super kul!:-D
Sen en väldigt tråkig föreläsning!
Avslutade skoldagen med Amazing Race. Vi klädde ut oss till töntiga turister  och sen skulle vi ta oss runt i Sthlm och genomföra olika uppdrag. Så här sprang vi:
Start GIH- Hummlegården- stureplan- Hötorget- Kungsträdgården- Sergels torg- Dramaten- djurgårdsbron- klaraplan- GIH. Ca 1.5 min skulle jag tro att vi tagit oss runt på:-) Det var super kul! Gjorde det extra roligt att vi satt ihop med ett band!
Men nu måste jag sova! Uppstigning 05.30 för promenad innan frukost och sen sjukgymnast 07.20 i jordbro:-)





Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0