En lång dag!

Klockan ringde 05.45 och hade inte ens tid med träning innan frukost:-/ 06.50 gick bussen mot skolan. Startade med 90 min idrott där volter stod på schemat. Kul men inte mycket jag kunde vara med på pga ryggen:-(
Sen teori 2 timmar innan lunch. Jag och Aron, den andra handbollaren i klassen gick på ett lunchmöte med svenska handbollsförbundet som ligger precis bredvid vår skola. Mötet drog ut på tiden och vi gick därifrån 2.5 timmar senare;-) super kul och härlig att få träffa och diskutera med dom som jobbar där! Fick med oss massor av material också:-D 
Sen passade jag på att rehabba innan jag tog bussen hem för att ladda om till dagens sista träningspass. Tauff play i rålamdshovsparken:-) Har ju skrivit om tauff förut så orkar inte det nu;-) läs här om ni vill veta mer: http://tauff.com
men det var väldigt kul! Nu är jag trött!
Dags att sova! Imorgon är det idrott hela dagen från 8-15 och sen volleyboll turnering på kvällen:-) tagga!



Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0