Förberedelser inför Eskilstuna

Tyvärr var jag tvungen att skippa skolan idag. Detta så vi börjar 13.00 och jag har samling 15.00 med 01:orna för vi ska åka till Eskilstuna och spela Ica Maxi invitational. En inbjudningstunering med några av landets bästa 01 lag! Det ska bli riktigt kul och spännande att se hur vi står oss:-)
Så idag tog jag sovmorgon till 08.00 och stack ner till simhallen. Simmade riktigt hårt men känner att jag blir bättre och bättre! Sen har jag förberett lite grejer och nu ska jag ge mig ut på en löptur med Ayla. Är fortfarande helt slut i kroppen efter simningen men måste ändå ut med Ayla och hinner inte vänta längre om jag ska hinna göra allt som måste göras innan jag åker:-) dessutom brukar jag inte hinna med så mycket träning när jag är borta med tjejerna så hinner nog vila då!
För att läsa om hur det går för oss i cupen så gå in på vår hemsida!
http://www.svenskalag.se/tyresohandboll-f01




Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0