Jag älskar GIH!

GIH är helt underbart! Stört skön klass och en skola som ger mig verktygen att verkligen utvecklas:-D dessutom går jag i samma klass som Nicklas, hann och jag gick i samma klass i gymnasiet. Snacka om chock när jag såg honom imorse! Haha!
Annars idag har vi lärt känna lokalerna, lyssnat lite på rektorn och tagit det ganska lugnt. Hann med rehab i gymmet efter skolan också. Vi hade nämligen brännbollstunering efter skolan. Det var kul, fast var tvungen att gå tidigare eftersom jag hade träning.
Sen när jag skulle åka hem blev det stress! När jag kommer ner till tunnelbanan får vi reda på att röda linjen  typ är avstängd pga personskada, alltså någon som hoppat... Riktig onödigt känner jag. Så då fick jag och Nicklas (han skulle också hem) gå till TC för att ta tuben därifrån. Fast vi slapp gå hela vägen för vi kom ikapp en buss vi kunde ta. Men från att jag klev av den bussen blev det springa som gällde till tunnelbanan och sen till bussen för att hinna till träningen. Välkommen till pendlarlivet Emelie;-)
Aja, träningen gick bra i alla fall:-) Sari, min gammal tränare när jag var i den ålder är med och hjälper till nu på måndagar så det var kul!
Men nu måste jag sluta blogga om jag ska hinna läsa också innan klockan blir allt för mycket;-)






Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0