Värmland

Under påsken var jag i Torsby tillsammans med Syrran och besökte gammelfaster Bibbi. 4 Härliga dagar som spenderades med att inte göra något alls egentligen;-) Tränade en del, åkte lite skidor och bara umgicks med Bibbi:-) Hann träffa Morfar en hel del också och låna hans 4-hjulning:-D
Vi kom dit i fredags och åkte hem på måndagen. På hemresan hann vi även besöka Västerås och min kusin och moster:-) En bra påsk men nu är jag redo för att sätta fart igen;-) jag har inget påsklov så skolan startar idag igen och handbollen ligger på halvfart då bara vissa lag kör pga lov. Tur att det alltid finns saker att fylla dagarna med;-)


















Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0