En helg i Mariefred

I lördags efter en lunch med Farmor, pappa och Sandra var det dags för matchdebut med Bolton. Denna gång i div 3 mot Hammarby. För mig gick det mycket bättre än förväntat men många saker måste förbättras! Framförallt fotarbetet! Det va kul iaf!:-D
Efter matchen åkte jag till Mariefred och Puff för en helg med henne. Jätte skönt att komma bort ett tag och få träffa puff! Allt för länge sen! Äntligen fock vi umgås! Hon är så rolig och en av mina närmaste vänner:-D<3
Stannade tills idag, åkte därifrån runt 20.00 så bollskolan hade jag snälla kompisar som tog åt mig:-) Nu är jag redo att ta mig an kommande vecka med massor av tenta plugg!






Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0