Världens bästa sport!

I drygt 1 år höll jag mig borta från den bästa sporten jag vet! Eller alltså borta på det sättet att jag själv inte spelade. Länge har jag gått och sugtat efter att få börja igen och förra veckan tog jag modet till mig och ringde Boltons damer. Dom spelar i div 2,3 och 4 (framförallt div 2&3). Det laget passar mig perfekt! Det är ett skönt gäng tjejer runt min ålder som alla spelar för att det är kul! Samtidigt tar man matcher och träningar seriöst:-D Idag gjorde jag min andra träning och när jag gick hem därifrån slog det mig hur lycklig jag kände mig! Trotts otrolig smärta i ryggen under hela träningen så kände jag glädje rakt igenom! Jag var stolt över mig själv och lycklig! Och när jag gick mot min bil så slogs jag av hur vackert Stockholm var så här på kvällen med alla lampor och rörelse:-) vilket såklart ökade på min lycka!
Förrut, när jag spelade så gick man från träningen med en lätt ångest, hade man verkligen presterat? Hade man gjort sitt bästa och visat tränarna vad man kunde? Nu gick jag från träningen med endast en tanke, shit va kul jag har haft idag! Det är mycket härligare!:-D Jag är glad över att jag börjat spela! Och förvånad över hur bra jag är trotts att jag varit borta;-)




Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0