Stadium Sportscamp V3

I år blev det bara en vecka för mig på Sportscamp. Kändes absolut för kort och det va extra tråkigt att åka därifrån.

I år va sportscamp fylld med mer skratt än det någonsin varit! Jag hade turen att paras ihop med Maria och Liza som mina två assisterande under veckan och det har varit underbart! Det har nog inte gått mer än 5 minuter mellan varje skrattatack och oftast vet vi inte ens vad vi skrattar åt haha! Utöver detta fick jag en otrolig handbollsgrupp med hjärta och humor på rätt ställe. Grupp Skövde som jag hade bestod denna vecka av 13 underbara ungdomar, alla födda 2001. 9 grabbar från föreningarna Aranäs, GUIF och Kungsängen samt 4 tjejer från Halmstad och Sollefteå. Under veckan har det varit full fart på alla, mycket bus, skratt och skoj. Självklart en hel del handboll också! Deltagarna har busat med oss men dom fick igen fredag kväll;-)
Jag är lyckligt lottad över att få ha detta sommarjobb och jag ser fram emot att träffa alla härliga ungdomarna i hallarna under säsongen:-)












Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0