Feber...

Inatt har jag inte sovit mycket... Haft hög feber (ca 40 grader) och extrem huvudvärk... Pendlat mellan att skaka av  köld och svettats bort när febern sjunkit... Segt! Har dock känt på mig att detta skulle komma... Haft huvudvärk senaste 2 dagarna.
Som vanligt är det ett rent helvete ca 12 timmar och sen över. Så imorse när jag vaknade vid 09.00 var febern nästan borta och jag mådde mycket bättre! Tog en lång promenad (2.5timme) med Kent och Ayla mitt på dagen och avslutade kvällen med en riktigt bra träning med F01! Somnar med ett leende på läpparna och hoppas behålla det hela natten;-)



Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0