Handbollstagg!

Helt feberfri idag! Fått sova hela natten och vaknade 8 timmar senare:-) Nu är det bara lite av den vanliga orken som saknas men förhoppningsvis infinner den sig under dagen!
Idag blir det att coacha 01 mot Bollstanäs hemma. Kommer bli en riktigt tuff match med många närkamper! Kul:-D vi hoppas på 2 poäng då Bollstanäs ligger precis på samma poäng som oss i serien.
Direkt efter åker jag till Skarpnäckhallen och spelar match i div 3 mot Sannadal. Jag hoppas på att kunna prestera och visa vad jag går för nu när jag börjar komma in i Boltons spel ordentligt:-)
FORZA!



Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0