Så j🌟vla skön vinst!

Idag var det riktigt kul att coacha! Tjejerna tog till sig direktiven jag gav och sen gjorde dom sitt absolut bästa hela matchen igenom! Alla vågade ta ansvar och alla vågade gå mot mål! Bakåt hade vi det lite kämpigt i början med Bollstanäs stora tjejer men när vi gick ihop 2&2 i situationerna var det inga problem längre! Vinst med 12-9! Underbart! Nu går vi förbi dom i serien och kan som sämst bli 4:A.

Min egna match mot Sannadal flöt inte på lika bra... Sannadal leder serien men tyckte inte dom var mycket bättre än oss. Skillnaden var att dom satsade 100% mot mål hela tiden, det gjorde inte vi.
För mig gick det bra! Fick spela höger-9 hela matchen och satt på bänken ca 4 min i första halvlek och andra spelade jag non-stop. Fick till några snygga skott och en snygg kontring:-D bakåt har jag en del kvar att jobba på men det kommer!

Avslutade kvällen med att åka hem till pappa några timmar. Mysigt att få vara med honom:-)
Nu sängen och tagga biceps+triceps imorgon!

Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0