Valborg

Hade en sjukt bra Valborg igår! Efter skolan åkte jag hem och bytte kläder, sen hem till Niklas i Fruängen där vi, några från klassen förade innan vi drog vidare till Marquise. Det var riktigt roligt! Mycket dans:-D Strax efter 1 lämnade vi klubben så jag var hemma runt 02.30. En riktigt bra kväll!
Imorse startade jag med löpning strax innan 11. Kroppen måste ha fått en chock av alkoholen för shit va bra löpningen gick idag! Jag är inte bakis men det är rätt mycket kolhydrater och socker i alkoholen så min kropp hade mycket överskottsenergi att ta hjälp av. Blev 30 min löpning i högt tempo, härligt!:-)



Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0